
اشکِ جدایی مــــــــــی دونی هواتُ دارم ، می دونی غریقتم تویی سختی توی شـــــــــــــادی ، یاور و رفیقتم آخه تو خبر نداری، دارم آهسته مــــــــی میرم تو فضایِ دوری تو ،سکته رو کم کم مــی گیرم بسِ دیگه خیلی خستم ،نمی خــوام پیشم بمونی تو تمامِ خاطراتم ، ندارم از تـــــــــــــــــــو نشونی ای خدا تنهای تنهام ، عاقبت این سرنوشتم از عــــذابِ آشکارت ، شایدم توی بهشتم برو بــــــــــــــا درد و غمت رو...
ادامه مطلب